kembara seorang hamba


entries | profile | tagboard

Tuesday 27 December 2011
HATIKU BERBICARA SENDU...

YA ALLAH..
aku tkut dengan kehadiranku membuat seorang kaum adam lemah imannya....
membuatnya lalai dalam seruMU...
aku takut kelak DIRIMU bertanya padaku..

tuhanku...
Jadikanlah aku perkkuat imannya..
bukan perosak imanya...
jangan disebabkanku hilang pedomannya...

YA ALLAH...
peliharahkanlah hatiku....
jangan sampai aku mencuri imannya tanpa aku sedari....

YA ALLAH..
sesunggahnya kecantikan ku ini daripadaMU...
maka dengan rahmatMU
KAU lindungilah hatiku supayaku tidak riak kepadamu..

YA ALLAH...
andai ia tercipta untukku..
KAU dekatkanlah hatiku dengan hatinya...
andai bukan...KAU kuatkanlah hati kami agar reda dengan ketentuan ini...


ku mohon sungguh-sungguh YA ALLAH...
KUATKANLAH IMANKU DAN IMANYA...~USTAZAH CINTA~



0 loner (s)
OLD | NEW
edit by syahirah johari. Background by blogskin